Už nepíšu bakalářku


Jooooo, tak už je to hotovo. Minulou středu jsem odevzdala a vše proběhlo celkem hladce :) Teď mě čeká už jen pár zkoušek, státnice, obhajoba a příjmačky :D


Nechce se mi věřit, že bakalářku už mám hotovou, ze začátku byl zvláštní pocit, že už tam nemůžu nic změnit, ale...
Udělala jsem, co jsem mohla.
A tak teď nezbývá, než se radovat :)


Díky všem, co to se mnou vydrželi, když jsem pořád o bakalářce mluvila :) a omlouvám se všem, kteří budou muset poslouchat moje kecy a přípravě na státnice a příjmačky :) ale brzy (v září) to bude za mnou :D a snad budu pokračovat dále ve studiu, tak mě obdobný proces bude čekat znova za dva roky :)

Gratuluji všem, kdo také teď odevzdávali bakalářky, diplomky, či jiné práce, a přeji hodně nervů těm, co se připravují na státnice, maturitu, anebo jakékoliv jiné zkoušky!

Komentáře